Újbudától Újpestig

A cím megtévesztő lehet, a következő sorokban azonban nem egy budapesti kirándulás részleteivel szeretnénk szolgálni, sokkal inkább a csapatunkat érintő változtatásokról. A tavalyi, két döntőt is megjárt csapatunkból összesen két játékos teszi át székhelyét a Kondorosi útról a Margit-szigetre, ahol az UVSE sikeréért fognak dolgozni. A két távozót, Szentesi Ádámot, és Varga Viktort kérdeztük:

tofi_1.jpg(Fotó: Balogh Máté)

Szentesi Ádám:

Nagyon boldog vagyok, hogy tagja lehettem ennek a megújult OSC-nek, hiszen remek játékosokkal volt szerencsém pólózni, akik személyében új barátokra is szert tettem és e mellett egy nagyon jó edző garnitúra kezei alatt fejlődhettem. Szeretném megköszönni mindenkinek, aki lehetővé tette számomra, hogy itt szerepeljek, a stábnak, Balázsnak, Petinek, Dr. Konrád Máriának, Horváth Ákosnak aki a gyúrói feladatokat látta el, Dr. Kocsis Koppány csapatorvosnak, Kocsis Attila kondiedzőnknek.

 Mi volt az az élmény, amit még az unokáidnak is mesélni fogsz erről az időszakról?

A bajnoki elődöntő második mérkőzését tudnám kiemelni, hiszen ilyen katarzist, mint ott mikor legyőztük az egrieket, csak az Universiade győzelem során éltem át.

Miért az UVSE csapatában folytatod a karriered?

Nagyon szimpatikus, hogy fiatal játékosokkal játszhatok, valamint érzésem szerint itt több játéklehetőséghez fogok jutni. Nem elhanyagolható az edző szerepe sem, aki azt várom, hogy ugyanolyan mély benyomást tegyem rám mint idén Balázs, hiszen őt is egy nagyon szimpatikus, játékos barát edzőként ismertem meg.

Egy hosszú időszak után kell búcsút mondanom az OSC-nek, hiszen felnőttben csak itt játszottam. Az itt eltöltött időszak alatt rengeteget fejlődhettem, tapasztaltam, ezért mindenkinek hálás vagyok, és köszönöm, hogy az OSC család tagja lehettem.

Töfi, a blog olvasó és a szurkolók nevében kívánok neked sok sikert az UVSE-nél.

viktor.jpg(Fotó: Balogh Máté)

Varga Viktor:

5 évet játszottam az OSC nél a tavalyi évet is beleszámolva, felnőttben én is csak náluk játszottam eddig. Nehéz ebből az időszakból kiemelni bármit is, de ha valamit mégis kell, akkor azt az elmúlt szezonból tenném meg. Konkrét mérkőzést, vagy szituációt nem tudnék mondani, megtiszteltetés volt ebben a csapatban játszani, egyfajta új lendületet adott az egész tavalyi szezon.

Kik azok az emberek akikkel a legjobb kapcsolatot alakítottad ki a csapatból?

Ha az 5 évet együtt nézem csapattársaim közül Töfi volt az akivel ez alatt az idő alatt együtt játszottunk, sőt utánpótlás játékosként is szinte végig csapattársak voltunk, így vele volt a legjobb kapcsolatom a csapatból és most az UVSE-ben is csapattársak leszünk. A stáb tagok közül Becsey Peti volt az aki végig ott volt ebben az 5 évben más-más szerepben hozzá mindig fordulhattunk bármilyen problémával, szívesen meghallgatott és segített.

Mit vársz az újpesti időszaktól?

Azt várom ettől a szezontól elsősorban, hogy mint csapat összeálljunk és a kitűzött céljainkat teljesítsük az évre. Én személyesen arra törekszem, hogy a maximumot kihozzam magamból, szeretnék bizonyítani  a bajnokságban, biztos vagyok benne, hogy meglesz rá a lehetőségem és meg fogok tenni mindent hogy élhessek vele.

Viktor neked is köszönjük mindazt, amit a csapatért tettél és hamarosan újra találkozhatunk a Kondorosi úton. :)