DR!!! Hegedüs Gábor...

Ezúttal csapatunk 7-esét kértük fel, hogy ossza meg velünk mivel tölti a szabadidejét a két szezon közti időszakban. Mint alább olvashatjuk, Hege nem csak a medencében teljesít példaértékűen, de e mellett jut ideje a fesztiválokra is.

 

A bajnokság végét követően egyből belevettem magamat a tanulásba, mert hátra volt még egy államvizsgám. Azt azóta sikeresen teljesítettem és megszereztem a jogi diplomámat. Ezt követően kezdődött számomra csak az igazi pihenés. Addig fizikálisan pihentem most pedig mentálisan igyekszem feltöltődni.

Az elmúlt két hétben elkezdtem elsősorban a szárazföldi edzéseket (futás, kosár, konditerem), de az uszodai edzésekbe is belekezdtem az előírtaknak megfelelően, ugyanis Balázs edzéstervvel is ellátott minket a nyárra. Nyaralni még nem nagyon volt eddig időm, javarészt Egerben töltőm a szabadidőmet a családommal.

hege.jpg

Nem vagyok egy nagy fesztiválozó, de voltam a Karcagi Birkafőző Fesztiválon, ahol az egyik barátomat látogattam meg, aki a versenyzők között szerepelt. A hétvégén Decker Ádámmal tervezzük, hogy lemegyünk a Soproni Volt Fesztiválra. Tervezem, hogy hazautazom az egri Bikavér Fesztiválra, lemegyek a Balatonra pár napra, illetve a barátnőmmel szeretnénk elmenni Splitbe a hónap végén, még a nagyüzem előtt.

Címkék: OSC Hege DRHege